Ftmzrbzn Merhaba anneler bugün doktora gittim 2. Gebeliğim için 6 haftalık bebeğim ama düşük riski var dedi doktor ağır kaldırma 3 gün arayla iğne ve ilaçlar verdi eşimle de kan uyuşmazlığım var bilgisi olan bu durumu yaşayan annelerim yazar mısınız
Bengizo Bende 7. Hafta da şiddetli kanama yaşadım 1.5 ay tuvalet harici kalkmak yasaktı kanamam olduğu için kan uyuşmazlığı iğnesi yapıldı şuan. 23 haftalığız