Korku sadece sende stres yaratacak, bence yapılması gereken ne varsa yap ve rahat olmaya çalış. Ben de 8 aylık hamileyim az bi zaman kaldı ve şekerim var stres yapmamaya çalışıyorum, bir arkadaşımın tansiyon problemi vardı çocuğunu vajinal doğumla kucağına aldı bebiş de anne de gayet sağlıklı , kendinde kesinlikle stres yaratma yemeğine yürüyüşüne dikkat et ve kavuşacağın günü bekle bence🥰