Paramedic çok üzülerek okudum, Allah kimseyi evladıyla sınamasın, insan sadece evladı karşısında kendisini çaresiz hissediyor.linç edilecek bişey yok, meme veren anne de , mama veren anne değil mi? Şanssızlık olmuş, sütünüz biraz gecikmiş, ama inşallah telafi eder, mamayı en kısa zamanda bırakırsınız. Göğüslerinizden süt akması dileklerimle, sağlıcakla bğyütğn yavrunuzu 🙏😊