Beyza2329 kesinlikle stok yapılmaması gerektiğini düsünüyorum, ben doğumdan önce 3 paket 1 beden 3 paket 2 beden sleepy ecologic stogu yaptım. 1. Bedenleri kullanıp 2 bedene geçince nerdeyse her bezde taşma yaptı ( sağdan soldan üstten heryerden) dolayısıyla 3 paket bezi fazla almış oldum 😂 sonrasında 1 mavi paket molfix kullandım pişik olmadığınu gözlemleyince markette gördüğüm molfix premium indirimli fiyattayken 3 paket birden aldım ( neyseki yakın süreçte aldığım için değiştirme fırsatım oldu açmadığım paketleri) şuan prima premium care deneme sürecindeyim 😂😂 ayrıca markadan markaya beden aralıklarıda değişiyor molfixte 3 beden kullanıyorken primada 2 beden kullanıyoruz. Velhasıl kelam 2,5 aylık annelik tecrübemle hala doğru bezi bulamadığımız için stok yapılmaması tavsiye🤣