Selam kızlar. Aslında ilk buluşmada çiçek alsanız hoşunuza gider mi diye sormuştum. Bugün 2 tanıdığımız bizlerin yönlendirilmesi ile buluştular . Biz erkek tarafıyız 🤣🤣 bugün çiçek götürmedi ama görüşme iyi geçmiş yarında buluşacaklarmış. Yarın küçük Buket yaptıracak nasıl olsun sizce çeşit çeşit çiçekler mi olsun, tek papatya mı bence tek gül buketi daha erken geldi bana yorumlarınızı merak ediyorum