Yaseminmur26 Kızlar 60 günlük bebeğim elini yumruk şeklinde emiyor sürekli ağzında diş için erken mi neden yapıyor
mervedmrcn Yaseminmur26 diş midir bilemiyorum bi fikrim yok ama benim kızım 27 günlük o da elini yumruk yapıp emer özellikle emmek için sabırsızlandığında
Fatmadmr37 Yaseminmur26 diş değildir o kadar da erken olacağını düşünmüyorum. Ellerini tanımaya başladıktan sonra da çok sokuyolar ağızlarına benim kızım da öyleydi. Ama o da erken diş çıkardı 4 aylikti.
Sazenin Yaseminmur26 bebiş oral dönemde canım ağzıyla algılıyor dünyayı o yüzden elini ağzına götürmesi, yumruğunu veya parmağını emmesi çok normal 😊