Kızlar kafam allak bullak oldu.
Betam 3 şubatta 4086 çıktı.
İlk dr 4 şubatta (5 haftalık dedi) keseyi 0.82 ölçüyor, 10 şubatta 14.4 ölçüyor. ( 6 gündesağlıklı bir ilerleyiş. )
Ama gittiğim kendi dr. 13 şubatta 14.2 ölçüyor ve 2 hafta geç döllenme diyor.
2 hafta geç döllenme olması için (5 haftalık dedi) 4 şubatta bu kese görünemzdi! Dimi?
Kendi dr um ya yanlış ölçtü cihazı, yada ilerleyiş durdu kesedeki.
Başına gelen var mı yprumlarınız nedir. Belirsizlik beni mahvetti ya