Kızlar 37 hafta 4 günlüğüm nasipse doğumu 39. Haftaya sezeryan planladık. Tam 39. Hafta eşim sınav için başka şehre gidecek 1 gün kalıp dönecek ama o kadar çok korkuyorum ki kızım erkenci davranırda babası gelemeden gelmek isterse diye aşırı kaygılanıyorum :( eşi yanında olamayan var mı böyle ? Nolur bir ses verin :((