Kbraakbulut06 27 haftamdayım bebegimin tekmelerini hissediyorum ama çok hareket etmiyor sanki. Sizin bebekleriniz ne sıklıkla hareket ediyor kızlar 🤔
Yasemincifci Kbraakbulut06 23 haftalığım gğndüzleri pek aktif değilde geceleri kıpır kıpır maşallah😘❤️
Burjucan Kbraakbulut06 ben de 27 yim gündüz çalıştığım için ayaktayım hareket ediyor duyuyorum ama bir geceki kadar değil ya da akşamları koltuğa uzandığımda daha fazla hareket hissediyorum
betulk027 Kbraakbulut06 sabahları çok değil ama akşam 7-8 gibi başlıyor bir de sabaha karşı hissediyorum☺️
Kbraakbulut06 Burjucan evet dinlendigimiz zaman daha çok hareket ediyorlar. Yada biz hareket halindeyken hissetmiyoruz. Içim rahatladı teşekkür ederim 😊