Ya kızlar 6 gün önce sezaryen oldum ama benim 6 gündürlü sadece sağ ve sol kasıklarım çok ağrıyor. Kesilen yerin ağrısı yok sadece sağ ve sol kasık.. eşim sağ ve solda birer tane dikişin var dedi ondan olabilir mi. Bunu yaşayan var mı adet sancısının bin katı resmen