Fundaaaaa123 Yaklaşık 2 saattir bebek sürekli bir tarafa toplanıyor ve kasılıyor uzun süreli olarak ama sancım yok. Yurt dışındayım nst vs hiç yapılmadı sistemden dolayı. Geçmeyen kasılma doğum belirtisi midir?
Betuloz Fundaaaaa123 benimde kasılmam olmuştu saatler sürdü hatta sabahına suyum geldi doğum başlar kısa zamanda
Fundaaaaa123 Betuloz aa öyle mi? Nişan gelmiş miydi sizin? Benim nişan su vs hiçbir şey yok. Sadece dün gece çok acı veren bir sancım oldu tek seferlik devamı gelmedi