aleynaozalpp14 dogum için olumlu bir şey diyemicem malesef ben hep normal doğum istedim 40. Haftamda zorunlu acil sezeryana alındım ameliyat sonrasi 3 günüm zordu ama sonrasında her şey unutuluyor sağlıkla gelsin bebis ❤ bebeğe kilo aldıracak şeylere gelirsek ilk kızımda yaptığım şeyleri söyleyeyim. Mutlaka her sabah yumurta yedim yumurta yemeyi de seven biriyim zorlanmadım. Yanında peynir ve süt tükettim. Meyve olarak muz, kivi çok iyi kilo aldırıyor bebeğe her gün yemeye çalıştım özellikle muzu. Sade soda da aynı şekilde her gün bir tane içtim. Onun haricinde yeşil mercimek, enginar yedim onlarda güzel kilo aldırdı. Et yemiyorum dediğiniz için onu söylemiyorum.