Nzbgln yeni_anne2 Bir avazda inşallah sağlıkla gelsin benim suyum erken gelmişti Allah herkese vaktinde doğum nasip etsin 🙏🏼
Mervealya1992 yeni_anne2 buyuk ıhtımal doğurdun kendıne gelince süreci anlatırsan cokcok mutlu ılurum daha bugun konuştuk pzrt hastaneye gtcektın nasipp🫢
AysenTpbs Balbebek012 kız sende her yerdesin girdiğim tüm forumlarda yorumun var burda takılmaktan başka bir şey yapmıyor muuuu 😂
Balbebek012 AysenTpbs aşkım boşum boş ne yapim😶🌫️😶🌫️😶🌫️ ücretsiz izindeyim 29.haftamdayım zaten doğurunca pistten çekilirim 😅😅
Tazeanne74 yeni_anne2 Allah yardımcınız olsun bir Avaz da kurtulursunuz inşallah 🥰 sağ salim kucağınıza alırsınız 💗
AysenTpbs Balbebek012 o vakitte kids te görüşürüz öyle deme 😂 bende izne ayrıldım 2 hafta oldu ama sıkılmaya başladım hemen bebek doğsun diyorum da yine de bir meşgale bulmak lazım böyle olmaaaaz kafayı yeriiiizz