Seymaaa05 Kızlar anne yanı beşik olarak park yatak mı alayım yoksa otomatik sallananlardan mı 🤷♀️ odası olucak ama 1 yaşına kadar kullanılırmış otomatik olanlar park yataktan da çok emin değilim
tugbaa-54 Ben ilk portatif anne yanı kullandım biraz büyüdükten sonra park yatağa geçtim 2 çocuğumu da öyle büyüttüm şuan 3. Ye hamileyim doğuma 20 gün kaldı bunda da aynı olucak Allah izin verirse
deletedmom43191 Seymaaa05 ebebek ve civilde de var bu beşik ben resmini atmak için öyle internettten buldum