Nz1 Kızlar şu an erken biliyorum ama (10+3 üm) aranızda bakıp yorumlayanlar varmış. Cinsiyet ne sizce? 🤗
aleynaozalpp14 Nz1 canım İnan olsun hiç anlamıyorum zaten daha çok erken yok sağa doğruysa bebek kız erkek gibi şeyler diyorlar ya inanma 16. Haftada netleşti cinsiyetim benim senin de 6 hafta sonra netleşir sağlıklı olsun