Aybike-58 Merhaba ben 38+1 deyim ve iki gündür belim ve karnım ağrıyordu bugün doktora gittim bana hafif sancılar başlamış ama açıklığın yok dedi doktorun hafif dediği sancı beni yatırıyor bunun şiddetlisini düşünemiyorum korkuyorum 😩
Maralllmm Aybike-58 ah rabbim kimseyi o darda bırakmasın korksanda o bebek ordan çıkacak ben hep öyle düşünmüştüm şimdi ikinci gebeliğim ama kişiden kişiye doğum değişiyor kimi çok zor kimi çok kolay inşallah bir aavazda kurtuluruz benim ilk prematüre doğum oldu ve tek ölmedim diyebilir ölmekten beter oldum ama
Aybike-58 Maralllmm amin inşallah şimdiki doğumunuz şu gibi olsun hiç zorlanmayın. İlki neden o kadar zor olmuştu bebek küçük olduğu işin mi zor doğdu acaba
Maralllmm Aybike-58 su geldi sancı var ama bebek gelmedi çatı tam açılmadı elleriyle beni dogurttular resmen üç ay eğilince nefes alamadım ve bir yıl boyunca ayakkabı bagcigimi bagalayamadi.m doğumdan çıktıktan sonra da ayağa kalktıgim an nefes direk kesiliyordu iki gün öyle oldu çok baskı uyguladilar ikintane erkek doktor gobegimde zıpladı kollarıyla
Aybike-58 Maralllmm eğer o durumda sezeryan ihtimali varsa keşke tercih etseydiniz bazen de bebek kanalda kalıyor bakım yapmamak için sizin yaşadığınız durum yaşanıyor Allahım hepimize kolay doğum nasip etsin inşallah