ayaniz EliffYade hicbisey yok. Catı muayenesinde bile kendinizi korkutursanız dogum yapmanız cok zor olur.. 10 saniyelik bisey catı muayenesi. 10 saniyede çok çok acısa nolur yani öyle düsünün.
Kamelya EliffYade ben dün oldum hatta post açmıştım okuyabilirsiniz o kadar gerilmeme rağmen hiç acımadı hemende bitti zaten
Gulcag EliffYade az önce yapıldı ölmüyorsun 😂 kasma yeter ben baya kastım keşke kasmasaymışım çok acıyacak dedim ama çok şükür abartılan gibi değildi. Derin nefes al rahat bırak kendini kasma canın yanmasın.
Mlkengn EliffYade çok çok hafif bi ağrı oluyor ama asla dayanılmayacak birşey değil zaten sen anlayana kadar bitiyor merak etme 😘😘😘
EliffYade ayaniz ya öyle şeyler duyuyorum ki hastaneyi inletenler kafasını duvarlara vuranlar ne oluyor acaba dedim doktor iki parmağıyla makas hareketi yapıyormuş evlenir evlenmez hamile kaldım ve hamileliğim boyunca ilişki yasaktı belki de bu yüzden çok korkuyorum
EliffYade Kamelya evet o rahatlattı beni biraz yarın randevum var 39 haftaya girmek üzereyim muhtemelen çatı muayenesi olur
Halvaci Kamelya beni de doktor bu hafta ici çağırdı çatı muanesi icin hazirlikli gel dedi ama çanta olarakmi temizlik olarakmi bilemedim
Gulcag EliffYade kimsenin dediğini dinleme herkesin bünyesi farklı sakın kafanı bulandırma canım sakin ol kasılma yeterli. Bazen öyle anlatıyorlar ki sanki kesiyorlar milleti 😒
EliffYade KubilayEsraKayadelen şimdiye kadar hiç çatala çıkmadım ben o yüzden tirsiyorum hiçbir bilgim yok maalesef
KubilayEsraKayadelen EliffYade ben daha önce kist tedavisi oldum o yüzden vajinal muayene çok oldum hamile kaldıktan sonra da oldum o yüzden eğer öyle bişeyse can acıtmıyor kuzum sadece hafif sızı hissediyorsun ilk baş o kadar bende ilk gebeliğim biraz korkuyorum
Seldaapk EliffYade bugün yaptırdım 37 haftaligim açıkçası bittikten sonra kendimi çok kastığım için kendime kızdım bu tabi kişiden kişiye değişebilir ama keşke kasmasaydım o kadar benim öncesinde bir vajinusmus geçmişim olduğu içinde zor oldu ama öyle öldüm bittim kafamı duvarlara vurdum falan gibi bir ağrı olmadi bende gözünüzü korkutmayın herkesin acı eşiği farklı.
Deletedmom541 EliffYade allah allah ya su yazanlara bakiyorumda cok sacma geliyor baba cati muayenesi korkusu da neymis cocuk yaparken korkmuyorsunuzda doktorun 2 parmagindan mi korkacaksiniz 5 saniyelik olay ya
Smye EliffYade gerçekten hiç acımıyor zaten doktor nisanı bozmamak için çok nazik davranıyor iki parmagını jelleyip içeride hareket edttirip cekiyor sadece açmak biraz utanç verici ve çatal çok itici biyer benim fikrim