İlk gebeligim serklajliyim, doktor kasılma sancı olursa hemen gel dedi. Kasılma sancı nasıl oluyor tam olarak? İlk gebeligim olduğu için bilmiyorum ara sıra karnımda agri oluyor geçiyor büyüme agrisi diye düşünüyorum. Kasılma sancı yaşayanlar nasıl bir şey tarif edebilir misiniz?