Kcvelek deletedmom43191 her masada varsın ya 😂😂 doğumlarımız aynı zaman gibi her girdiğim postta sen varsın
deletedmom43191 Kcvelek uff 4 üncü kişi oldun benim sürekli aktif olmam niye rahatsız ediyor anlamıyorum 😔
deletedmom43191 Zehra767 yalancı gibi duruyor yani 2 kez sadece doğum sancısı vurmuş harici yok sancı
Zehra767 deletedmom43191 39+0 ım 3800 olmuş bebeğin kilosu. Çatı da ön kemik biraz dar dedi normal doğum zorlar dedi. Çok moralim bozuldu
deletedmom43191 Zehra767 doğumun zor olur demek istedi fakat ultrason kilosuylq bir olmuyor doğum.kilosu
rozamomy Zehra767 ben de 39+0 im, geçen bi kere ebe de bana üst kemiğin biraz dar dedi ama doktor bakmadı benim de aklıma takıldı baya 😐
deletedmom43191 seyma0661 bugün kocam evde ben izindeyim bugün çocuklar babada hep 😅😅😅 bende rahat rahat takılıyorum yani
deletedmom43191 seyma0661 siz şimdi böyle diyorsunuz bir gün girmesem hemen etiketlersiniz nerdesin diye 🤪
deletedmom43191 Doğumdan sonra buralara gelemeyince çok etiketlersiniz beni nerdesin gel artık diye hıhhh küsücem hepinize 🥹🥹
Hunilianne222 deletedmom43191 ay bende dikkat ettim her postta varsın ama burası iyi oluyor tanımadığın insanlarla sohbet etmek bende günde 10 kere giriyorum 🌸🌷