Gebeliğim öncesindede anksiyete kaynaklı oluyordu bu ek atımlar.kuş kanat çırpar gibi bianda güm güm edip sonra tekliyor kalbim.uzunca zamandır yoktu.1 aydır uyku düzenimin bozulmasıyla tekrar başladı.39+3 olduk bugün.doğum an meselesi.varmı ek atımı olan ? Doğumda sıkıntı yaşarım diye korkuyorum…doktorlar korkulacak birşey yok dyior genelde ama insan tedirgin oluyor 😔😔