Herkese merhaba, uzun süredir araştırıyorum ama çok kararsız kaldım. Kraft’ın kenya modelini düşünüyorum. Kullanan ve öneren var mı acaba? Ya da sizin tercihleriniz hangi marka ve modelden yana oldu? Prego ve Bagi’ye de çok baktım. Bagi’nin oturma yeri biraz küçükmüş sanırım