Queen3524 Aynı durumu ben de yaşadım. Evde omron tansiyon aleti ile kontrol ediyorum ve normalde en yüksek tansiyonum 11/7’dir benim. Geçen kontrolde doktor tansiyon kontrolü yapmak istedi 13/8 çıktı 😄 1 haftadır evde bakıyorum yine en yükseği 11/7.
Ama hastanede baktıklarında sedyeden hızlıca yeni kalkmıştım ve oturma pozisyonum çok iyi değildi ayrıca hastane gerilme yapıyor insanda ona bağlıyorum.