miroscumm Havva113 ay hurafe bence hiç alakası yok ya 😂 ama ben kızıma hamileyken cok yedim poposunda pembe leke var dhdjjd tabi ki alakası olduğunu sanmıyorum. Simdi yine hamileyim neredeyse hergun yiyorum yine😂
tazeannesese Nilayy95 ay içim rahatladı ya çok sağ ol 😀 korkuyorum şu şekerden 6 7 tane yedim şifa olsun yarasın bebislerimize 🌸