Hareketlerinde azalma olunca dün acile gittim doktor da kızdı niye daha önce gelmiyorsunuz felan diye sonra karnıma baktı hep bu kadar sert mi felan dedi bende genelde böyle dedim dakikaları önemli felan dedi çok da bi sorumu cevaplamadı kendi doktorum değildi acil doktoruydu kalp atışı iyi dedi nst baktılar sancı yok iyisin sorun yok dedi gönderdi
Benim ikinci gebelik ama ilkinde bunu yaşamadığım için soruyorum gün içinde karnım devamlı taş gibi sanki karnım patlayacak gibi yani o kadar sertleşiyor sebebi nedir doğuma mı hazırlanıyor 3 gündür karnım ağrıyor üşütüyor muyum anlayamadım