Kayra48 Merhaba kızlar bugün tam 35 haftalık olduk, kontrolümüz vardı. 2. Sezaryanım Olacak Allahın izniyle, nasipse 10 martta gün verdi doktorum 🤗
seyma0661 Kayra48 ay hadi darısı başıma 😂 bende 10 Mart istiyorum bebeğim makat geliş. Doktor 39-40ı bekleriz dedi. Şuan 35+5 10martta tam 39 oluyor 🤣
Kayra48 seyma0661 sezeryan olunca direk tarih verdi oğlumda 41 e kadar normal bekledik sonra acil Sezeryana alındım 🤗