Kızlar 8. Haftada doktor rahimin çok aşağıda dedi ama ters birşey demedi. İki kere muayene oldum karından goremiyorlar o kadar aşağıda.kilomda var ama doktor kiloyla alakalı değil rahmin yapısı böyle dedi ama ilk gebeligimde böyle birşey yasamadim.acayip şekilde kasıklarım ağrıyor uzun süre oturduğumda falan böyle olup düzelen var mı 10.haftadayim. 12.haftadan sonra yukarı çıkmaya başlıyor yazıyor bazı yerlerde ama bilemedim 🤔