Elacihangir Rapunzelll6333 ben 6+0 oldum bugün dün kalp atışları gördük 2 hafta sonra dinleyelim dedi
Fridae Rapunzelll6333 5+2 de kese göründü bugün tam 6 haftalığım bi 10 gün sonra gitmeyi düşünüyorum kalp atışı için🥹
Rapunzelll6333 Elismom ayy masaAllah bende pazartesi gidicem 5+3 oluyor o zaman inşallah bende sağlıkla görürumm
Kikiriki Fridae bende 5+5 de kese görmüştüm bebek yeni oluşmaya başlıyor demişti doktor bir hafta sonra kalp atışı için gel dedi ama bende 10 gün sonra gitmeyi düşünüyorum :)