Baciko Ben Dr gittim tüp bebek merkezine. Bana önce d vitamini verdi daha sonra zoi max diye vitamin verdi bugün 4.gün elim ayağımda yangın ve kasıklarımda hafiften ağrı var şişlik gibi yaşayan oldumu uyku hali gibi bir hal var