Busmumyy Kızlar 7+0 kalp atışını duyduk çok ama çok duygusalım 2.bebeğim olucak kızım 6 yaşında ilk çocuk gibi heyecanlıyım bebek özlemişiz 🥹🙏 sizde durumlar nasıl ne var ne yok güzel anneler ❤️
Cansu4401 Busmumyy yaaa çok sevindim canım bende 7 haftalık kızım 3 yasında bu ikinci ama sanki ilk gibi heycan oluyo gerçekten sağlıkla alalım 🥰
Selim_Alparslan Busmumyy gozun aydın canım hayırlı olsun ☺️ aradan uzun zaman geçince evet ilk hamilelikteki gibi heyecanlı ve tatlı oluyormuş. Benim oğlumda 6 yaşında bende 9 haftalik hamileyim. Bebegi o kadar çok özledik ki bir an önce kucağımıza almayı istiyoruz Rabbım nasip eder inşallah 😌🤲
Yasemnnnnn Cansu4401 benimde 7 haftalık 3 buçuk yaşında kızım var çok heyecanlıyız bugün kalp atışını duyduk 🥰
Cansu4401 Yasemnnnnn ya ne güzel darısı bana canım haftaya gıdecem bende inşallah duyarım sağlıkla gelsn 🥰
FRVP20 Arkadaşlar hepiniz sağlıcakla alın kucağınıza brbrklrrinizi benimde ikinci çocuğum olcak nasipse 👶🩵💜size sormak istediğim kalp atışını devlete dinletiyorlar mı o haftalarda
Busmumyy FRVP20 amin canım teşekkürler inan ki bilmiyorum canım devlete gitmedim bir başlık açıp sor bence mutlaka giden vardır 🙏🥰