M00000 @Melisafurkann Daha 6 gün var dün 2 tane farklı marka erken gebelik yaptım ikiside silik olarak pozitif gözüküyor 🥹 bugün kan vereceğim umarım yanılmam🙏♥️
M00000 @Melisafurkann 4 aydır bekliyorum kahvaltı düzenime dikkat ettim bu ay ve yastık koyun ayaklarınızı havaya kaldırın yazıyorlar 🤭 bu ay denemek istedim sanırım tuttu
Girlinthesun Melisafurkann canım benim de 8 günüm kaldı yumurtlama üstünden 13 gün geçti çıkmadı negatif çıkıyor testler bilemiyorum erken olabilir
Melisafurkann Girlinthesun bu ayda umudu kestim bazılarında ne güzel erkenden silik çizgiyle bile öğrenebiliyorlar
Girlinthesun Melisafurkann evet valla ben de bu ay kestim bi dahaki aya birlikte bekleriz artık canımm
Melisafurkann Mor-kelebek 3.ayım bu ay geçen ay mantar olmuştum tam yumurtlama dönemine denk gelmişti fitil falan kullandım
Girlinthesun Melisafurkann var gibi sağ kasığımda ince ince sızı var göğüslerim çok hassas acıyor dokununca canım hatta erken regl olucam sandım dün tam regl belirtileri var terleme filan geliyor
Sonnenfrau Melisafurkann bende silik varla yokla arası bişi gördüm ışıklı ortama git birde orda cekermisin
Mor-kelebek Melisafurkann canım ya erken daha çıkmadı yada benim fikrimce tekrardan yumurtlama mi olacak sen bence dünkü saatte bir ovulasyon yap
Melisafurkann Melisafurkann bunu yaptım canım sabah @Meridaily düne göre biraz daha koyu sanki yada bana öyle geldi bilmiyorum adetten sonra yaptıklarım hep silikti pik olana kadar
Melisafurkann Sonnenfrau bence yok gibi kızlar ama ovülasyona şaşırıyorum neden böyle çıkıyor @Cimcime30 @Meridaily
Meridaily Melisafurkann 8 gün vardı dımı canım son günlerde bir daha yap bakalım, ovülasyon koyulaşacak mı acaba? Yaptın mı bir daha?