Melisafurkann ogretmenblg valla zaten istemediğim kadar gebelik testim var elimde bitsin de almicam bir daha
Mor-kelebek Merve8155 yani çok erken yapmışsın hiç moralini bozma elimde olsa bende yapardm sıkma canını 🌸 bilerek test almıyorm
Mor-kelebek Melisafurkann daha var gününe canim biraz daha sabır varsa bile çıkmamıştır belki 🌸 acaba tekrar ovulasyon günümü ben onu merak ettim uygulama yanlışsa
Melisafurkann Mor-kelebek valla bu ay umutlu değilim belirtim yok hiç geçen aylarda hep belirtim olıyordu benim
Merve8155 Mor-kelebek bu laboquick ti burda satilmiyor ovulasyonun yaninda gondermisler artik 10.gun eczaneden baska alcam varsa cikar zaten
Mor-kelebek Melisafurkann benimde geçen ay belirtim daha çoktu zaten kimyasaldı muhtemelen geçen ay bu ayda olmazsa artık umursamayacagim çalışmayı düşünüyorum
Merve8155 Melisafurkann 7 ay oluyor neredeyse bu ay ilk defa her seye dikkat ettim yememe icmeme saglikli beslendim diyetisyenle beraber takviyler kullandim yani olmazsa daha ne yapayim bilemiyorum😑
Melisafurkann Merve8155 herşey nasip elimizden geleni yapıp tevekkül etmekten başka bir şey yapmak gelmiyor elimizde neylerse güzel eyler ❤️🙏
Melisafurkann Mor-kelebek ya bazılarında belirti olmuyormuş geçen ay Regl günüme 10 gün kala göğüs hassasiyeti başlamıştı karın kasık ağrısı hatta parol aldım o derece yani bu ay oda yok hafif ara ara bel ağrısı oldu o kadar
Mor-kelebek Melisafurkann nasip canım gerçekten benim Eylül ayında bir kaybım oldu o gebeliğimi de hiç ummadığım bir zamanda öğrenmiştim yani korunmadm ama bu ay olmaz zaten diyordum 🌸 bu strest bizi maf ediyor