papatyaolsun Kızlar hangi doktorlarda yaptırıyorsunuz hangi aşamadasınız? Doktorlarınızı tavsiye eder misiniz
Ertugrulgulcem24 papatyaolsun merhaba canım ben gaziantepteyim yeni tedavim için Ankara da Hulusi zeyneloğlunda başlayacağım inşallah ben genetikli yaptıracağım
papatyaolsun Naviber şu an urfadayız. Aklımızda Bülent tıraş var öncelikli olarak. Sizler nerelerde tedavi gördünüz genel bir görüş almak niyetim aslında
Naviber papatyaolsun ben Diyarbakır Bahçeçi Zeki Akkum’da yaptım. Doktorun yaklaşımı ve enerjisi çok iyi.
papatyaolsun Ertugrulgulcem24 merhaba tatlım. Bizde de döllenme sorunu var. 2 kez tüp bebek yaptırdım ikisinde de döllenme olmadı. O yüzden 3. Tedavi konusunda bayağı araştırmaya koyuldum. Sizdeki sıkıntı neydi
Ertugrulgulcem24 papatyaolsun sebepsiz inferlite gibi bir şey canım tam çözemedik bebekler tutunuyor ama sonra düşüyor o yüzden genetik yaptırmam lazım Antep’te dondurulmuş embriyom var ama kullanmayacağım
papatyaolsun Ertugrulgulcem24 bize de sebepsiz infertilite dendi canım. Sperm DNA hasar testi yaptırdınız mı peki
papatyaolsun Glsmozn44 ay ne güzel sağlıkla kucağına al inşallah . Neden tüp bebek yaptırmıştınız sorun neydi