Hayirli Aksamlar Aksamlar Anneler ve Anne Adaylari🌸
Öncelikle Rabbim isteyen herkese nasip etsin Insallah, 2 cizgi görmeyi.
Evde 1-2 gündür git gel test yapiyorum hepsi silik cikiyor 4-5 gün öncede yaptim onlarda cikmamisti. Velhasil kelam dün ve bugün testler 2 cizgi.
Adet tarihim yarin. En son adetimde 19.01. bugün kan verdim ve sonucum 15.30.
Pazartesi tekrar vercem. Artisa bakmak icin ama 15 olmasi normal mi? Normalde daha mi fazla oluyor. Okudugum postlar hep 300, 500 ne.
Daha günüm gecmedi. Yarin beklenen adet tarih normalde.
Simdiden tesekkür ederim cevaplar icin💕💐