kızlar ayın 10nda 23 mm yumurtam vardı ve o gün çatlatma iğnesi vuruldum bugün test yaptım pozitif göreyim de moral olsun diye silik çizgi çıktı bu kadar çabuk atılır mı iğne etkisi vücuttan yoksa hiç bi işe yaramadımıki çok morelim bozuldu geçen ayda hsg çekilmiştim ümitliydim bu aydan