Arkadaşlar yorumlarınız şaka mı!!! Ya belki kimi kimsesi yoktur hastaneye çok uzak bir yerde yaşıyordur, kocasının ciddi bir psikolojik sıkıntısı wardır we kocasından başka kimse yoksa kadın napsın herkes sizinle aynı imkanlara sahip değil, herkesin yaşantısı farklı. Eskiden annelerimizin, nenelerimizin anlattıklarını bir düşünün şuan aynı şartlarda yaşayan bir çok kadın War hâlâ. Lütfen empati..