Girlmama Kızlar bebeğim hareketli ama kasıklarımda ve böbrek kısımlarımda ağrı var sancı olabilir mi hastaneye gidicem ama biraz bekleyim dedim kendime gelim
Girlmama ezgiasilsoy gittim dün bir sorun yok allahtan nst ye bağladılar erken doğum riskimiz var sürekli panikteyim en ufak ağrıda tedirginim