Zeyzeyy- richgirl10 bana gittiğim devlet hastanesi çatın dar normal yapamazsın dedi araştırmaya yönlendirdi orda çatın dar demediler kızımı 3850 doğurdum
Granit Genelde böyle diyorlar çatı dar olduğu ,bebek kilolu olduğu zaman omzunu kırarak çıkarmak zorunda kalıyor ya da riskli olup direk sezeryana alıyorlar .