Deryz Hanımlar ben sütü şarküteriden alıp iyice kaynatıyorum daha sonda başka tencerede mayalıyorum ve yiyorum bu hamilelik için sizce yeterlimi yoksa doğru yapmıyormuyum bilemiyorum sütü pastörize edip mi mayalamak gerekiyor pastörize süt alıp onunlamı mayalamak lazım sizler neler yapıyorsunuz?
Liimon Deryz pastörize öneriliyor açık süt faydalı değil. az kaynarsa zararlı bakteriler var, çok kaynarsa yararlı bakteriler ölüyor
Bebisiminannesii Deryz bende mayaliyorum, doktoruma da sordum hatta kaynatip içersen sütü sorun yok, cig önermiyoruz dedi sadece. Artik size kalmış, pastorize sut le mi yapacaksınız nasil olur bilemem. Doktorunuza sorun sizde bikere
ayse5487 Ben pastörize sütü kaynatıp onunla yapıyorum jersey süt duymuşsunuzdur belki çok güzel hem sütü hem yoğurdu hazır yoğurt hiç sevmiyorum ben 🤷🏻♀️