Egee03 Kızlar bugün kontrole gittim 34+2 deyim nst de sancım çıktı doktor yatış verdi bir tane çoçuğum var bakacak kimse yok diye yatmadan geldim ciğer geliştirici iğne yaptırmamı söyledi doktor sizlerden yaptıran varmı
Hshshzgsghzhshs Egee03 bende 33+2 haftalık oldum sancım çıkıyor hastenede yatıştayim her ihtimale karşı yapıldı bence yaptırın zararı yok bebek erken doğum hikayesinde çok faydası var
Hshshzgsghzhshs Egee03 tansyonum da yükseliyor du 14 e hem onun için hem nst kontrolü için yatış verildi şuan ikisi de güzel gidiyor bakalım ne kadar tutarlar bilmem