Beril16 Kızlar merhaba, Çok güzel bir set beğendim. Ama bulamadım. İnstagramda bu modeli bulabileceğim bildiğiniz bir sayfa var mı acaba 🌸 Şimdi görselleri ekleyeceğim. Bu model gibi sade tercihler yapmak istiyorum. 🫶🏻
Merryy Beril16 ilk oğlumda desenli yaptırmıştım uniqon diye bir site vardı ama artık yapmıyor diye biliyorum şuanda da sade yaptırdım bebeqon diye siteye hemen elime ulaştı memnun kaldım bu modeli tercih ettim https://www.bebeqon.com/urun/isim-tasarimi-11-li-organik-isme-ozel-hastane-cikisi-kopya
momkrm19 Beril16 @gülengözleratölyesi ben iki kere buradan isimli takım yaptırdım memnun kaldım, sade modeller yapıyor. Bakabilirsiniz fiyat da diğerlerine göre bence uygun