Kızlar 17 haftalık gebeyim
Dün kontrolün vardı rahim ağzı uzunluğu 39 mm dedi doktor gayet iyi dedi .
Suyunda iyi dedi .
Ama karından ölçtü zaten vajinal muayeneden çok korkuyorum .
Bir sağlıklı gebeliğim var oğlum 7 yaşında
Bir düşüğün var şu kesem patlamıştı 13 haftada doktora anlattım sebebi her şey olabilir dedi ama ben çok korkuyorum .
39 mm iyimi sizce bu haftada .