Gmoli Benim bebis tam ortaya tutunmuş bazılarının sağa bazılarının sola tutunuyor cinsiyet tahmini yapiyorlar benimkine yapilabilir mi
ArasveAnnesi21 Gmoli ben inanmam böyle şeylere ama benimde bebeğim sağda idi ve herkes erkek derdi gercekten erkek solda da oldu mu kız diyorlar 😀😀şimdi senin orta olunca bilemedim 😀😀
Semyil Gmoli benim kızımda tam ortadaydı kese içerisindede tam ortada duruyordu kese yuvarlaksa erkek diyorlardı ama kız benbşim oldu canım sağlıkla gelsin yavrucak ❤️
deletedmom43191 Gmoli sağ sol ile cinsiyetin alakası yok benim sağ tarafım yok hep solda hamile kalıyorum hem kızım hem oğlum var
Semyil orkidemm_ bana burda bir kaç kişi yuvarlak kese erkek demişti ama bilemedim hiç inanmam böyle şeylere 😂
Gmoli deletedmom43191 yumurtalık değil bebeğin tutunma yeri canım benim sağ yunurtlığımda oldu yunurta ama ortaya tutunmuş sola da tutunabilirdi😊
deletedmom43191 Gmoli sağ tarafım yoksa benim bebekler asla sağa tutunamaz onu demek istedim kendimi ifade etme konusunda biraz zayıfım anlatamiyorum bir türlü demek istediğimi
Gmoli deletedmom43191 yani sizin yumurtalık ve tüpünüz yok rahminize tutunuyor bebek oranın da mı sağını aldılar ondan algılayamamıştım anladım ama simdi😊