Kızlar
Hifaakim ne bu şimdi nir ortada
Hifaakim ben göremedim siz goruyor musunuz
Hifaakim 2.cizgi gordunüzmü silik varla yok arasında
sutlukahve_ yok ztn de ortada çizgi ya hani anlam veremedim
Hifaakim belki testin içi kaymistir açıp bak istersen ortada olması bana da tuhaf geldi