elifbsraaa1 Lyla23 13 şubatta betam 221 geldi. Kasık ağrısı, sancı, bel sırt ağrısı birde ekşi turşu yiyorum hergün 1 tabak 🙈 4+4 ‘üm
Cansu4401 Lyla23 ben 4 haftalıkken ögrendim 29 beta mide bulantım vardı adet olack hissi şimdi 7 haftalık oldum canım bulantı hala var
Simgekus Merhaba arkadaşlar nasılsınız Lyla23 Ben doktorun tahminine göre 6 haftalığım ama. Kendi hesaplamam daha 4 haftalığız çok şükür kötü şekilde mide bulantısı falan yok sadece baş ağrısı kasık ve halsizlik
Cansu4401 Simgekus haftaya gidecm canım bu hafta gittiğimde kese vardı kalp atısı için haftaya gel dedi bakalım 🥰
Simgekus Cansu4401 maşallah inşallah sağlıkla büyür 🤲🤲kalp atışlarını da duyarsınız ben altı haftalıkken kalp atışlarını dinledik ama doktor zayf dedi bence erken olduğu için zayıftı çünkü doktora göre altı haftalık ama benim hesaplamam 4haftalık
Cansu4401 Simgekus aynen öyle canım benim bide geç döllenme olduğu için doktor normal dedi sağlıkla alalım inşallah ikinci hamilelğim ama gene heycan stres korku yaşanıyo 🥺🥰
beyzaakartal Lyla23 perşembe günü beta 217 çıktı mide bulantım var ve çok fazla acıkıyorum bir iki saat bir şey yemezsem bayılacak gibi oluyorum ek olarak tabi kasık ağrısı ve göğüs hassasiyeti var ama beni en çok mide bulantısı zorluyor şu an
Neslihanil Benımde son adetım 22 ocak 20 subatta beta 24 cıktı carsamba randevum var bakalım 35 yaş 2 cocugum var