mco ya okuduğuma göre başı fazla hareket ettirimce ağrı fazla oluyomuş daha sabit kalmak gerek sanirim ben çok az hareket ettim bebeği görmek için sadece. Bir de ben çok sakindim ameliyatta. Bi an baş ağrısı vuruyo gibi oldu hemen sordum hemşireye bişey yok dedi ama bi serum takmıştı. İyi misin sakinleştirici ister misin dedi bebek çıktıktan sonra hayır istemiyorum çok iyiyim dedim o serumu direkt kapattı aprım filan da olmadı.bir diğer tahminim de sakinleştirici kaynaklı baş ağrısı olabilir. Benim hiç olmadı belki bunlar işinize yarar🌸