Kızlar Son kontrolüme gittiğimde doktorum gelir artık ben seni pazartesi tekrar alıyım dedi yakın tarihe gel dedi bana o gelmezse biz getiricez artık dedi fazla bekletmek istemiyorlar sanırım ama şuanda adet ağrısı var fakat adet ağrısından daha ağrılı daha sancılı bişey suyum falan gelmedi sizce geliyormu noluyor🥹🥹