ben 13 yıllık evliyim 2 bebek kaybım var polikistik over var onca tedaviler gördüm olmadı kendilinden oldu gebeliklerim ama malesef kaybettim bebegim kaybedeli 3 yıldı oldu olsun yine çok istiyorum malesef nasip olmadı daha hiç ovelsiyon testi alıp denememiştim deneyip gebe kalan gördükçe banada bir heyecan basmadı degil bende aldım inşallah banada şans getirir aranızda bu markayı kullanıp hamile kalan varmı birde ben nasıl kullnacam tam bilmiyorum bana yardımcı olabilir olurmsunuz yanlış birsey yapmak istemiyorum yaptıkça buraya atarım size resimlerini regl yarın bitiyor ben ne zaman testi yapmaya başlamalıyım