kızlar merhaba 36 haftalık hamileyim bugün kontrole gittim normalde bebeğim bir hafta önden gidiyordu bugün gittiğimde doktor haftasını yakalamış dedi yani hiç kilo almamış bi haftada normal mi bu durum doktor sorun olmaz demesine rağmen içim içimi yiyor bu durumu yaşayan var mı