Kizlar merhabalar ben 36.2 haftalık hamileyim de kan pıhtılaşma sorunum var bu yüzden haftaya cuma sezeryan olcam bugün de belimde ağrı var regl agirisi gibi bide karnimda sanki lavaboya gidicekmisim gibi sancım oluyo ama lavabo ihtiyacım yok diğer çocuğum da sezeryan sancı çekmedim normalmi acaba ara ara oluyor bide bebek çok haraket ediyor sertlesiyo haraket. Ederken sonra geri yumusuyor