Kızlar ıkı gun üst üste yumurtlama ve catlama gününü degerlendırdım bugün ku testım en alttakı bugünü de degerlendırmeliyi miyim ve ovulasyona da devam edeyımmı elımde 4 adet ovulasyon testı kaldı ayın 12 13 ve. 14 ü degerlendırdım bugün için dusuncelerınız neler